KSIĘŻYC - PLUTON

Poniedziałek, 17 sierpnia 2020 · dodano: 17.08.2020 | Komentarze 5

Pluton jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego. Jest ode mnie w odległości zaledwie 5 miliardów 739 milionów 580 tysięcy 691 kilometrów.

akcja APOLLO 19 rozpoczęta.
z dniem dzisiejszym.
Kupuję, jem i piję wszystko to, o czym pomyśli moja głowa.
Potem oczy muszą to zobaczyć, kupić itd. To wszystko.
Zadowalam organizm na maksa.
Jeśli kiedyś nie miał wszystkiego, to od dziś mieć będzie.

Wigry 3, więc głowa jest najważniejsza.
Te wszystkie w niej myśli muszą być pozytywne, silne, a przede wszystkim zadowolone.
Bo pewnie ona dużo sobie z tego weźmie, a ma to jeszcze wystarczyć na resztę organizmu.
Bo nogi coś podejrzewają, zwłaszcza, kiedy widzą przygotowane, ...całkiem odmienne obuwie.
Tyle, że trochę to dla nich zwariowane, bo to, co idzie do nich od głowy jest inne przecież od tego,
co im się wydaje. Są silne, tak, ale nie aż tak.
Wszystko jest jednak dobrze.
Czasem, czasem mimo wszystko się buntują- wtedy są słabe, a raczej udają, że są słabe.
Mało mi się wtedy chce.
Wtedy też buntuje się głowa, bo nie może znieść tego, że coś nie jest jej posłuszne.
Efekt ? Moje ciało w takim stadium wariuje, co przejawia się tym, że...chce mi się nagle spać.
Tak dzieje się podczas dnia.
I pomyśleć, że przede mną trzy noce.

Ogólnie czuję się dokładnie tak jak w roku 2010.
Dokładnie tak samo.

Gość | 22:08 czwartek, 27 sierpnia 2020 | linkuj Serdeczne pozdrowienia, trafilem na twoja historie przypadkiem, troszkę poczytalem... Ogromny szacunek!

Minelismy sie dzisiaj na Warszawskiej Woli ;)

Mialem zawracać... ;)
koszmar67
| 22:14 wtorek, 18 sierpnia 2020 | linkuj Tylko nie przesadzaj z tym dogadzaniem, bo cię Wigry nie dźwignie. :-)
| 19:43 wtorek, 18 sierpnia 2020 | linkuj to nie ja byłem...mam znajomego, który Cię wkręcił.
| 19:34 wtorek, 18 sierpnia 2020 | linkuj Poza rowerami ma też firmowy skuter. Dawaj jego fotkę :-))
jotka69
| 20:27 poniedziałek, 17 sierpnia 2020 | linkuj Ty jesteś uparciuchem i do tego niesamowicie zdeterminowanym na osiągnięcie celu. Nie znam drugiej takiej osoby. Dogadzaj sobie, bo w życiu każdemu należy się trochę frajdy. Ty byś nawet na hulajnodze dojechal na metę, więc jestem spokojna, że na swoim Wigrowerze to zrobisz. Powodzenia.