KSIĘŻYC

Piątek, 19 czerwca 2020 · dodano: 19.06.2020 | Komentarze 0

KOPERNIK.
krater o średnicy 107 kilometrów.

Copernicus.
przy pomocy właściwego sprzętu kosmicznego można go zobaczyć.
Leży tak jakoś na północny zachód od centrum widocznej z Ziemi półkuli Księżyca.
Potężny Copernicus.
Jego wały mają szerokość 25 kilometrów !!
te znajdujące się od strony powierzchni Księżyca wznoszą się na wysokość 2 kilometrów !!
natomiast wały opadające w podłoże krateru opadają na głębokość 6 kilometrów !!
Wyjątkowy, bo na wałach tego krateru występuje wiele licznych małych kraterów.
Dotąd każdy krater miał jeden centralny wierzchołek...ten ma aż SIEDEM !!
I teraz ciekawostka...
krater podczas pełni Księżyca jest tak jasny, że można go "gołym okiem" zobaczyć z Ziemi.
Otoczony jest jasnymi, długimi smugami.
jestem tu.

...te wszystkie obrazy, a były ich setki, wszystkie są znów obecne.
Stanowiły własność i wartość mojego życia, trwają niezniszczalnie nadal, jako przeżycia.
Mogę o nich zapomnieć, lecz nie mogę ich zniszczyć, ich blask był trwałą wartością mojego istnienia.