ulica księżycowa nr 235 obiekt księżycowy nr 5

Czwartek, 11 czerwca 2020 · dodano: 11.06.2020 | Komentarze 0

Trasa: Elbląg Malbork Sztum Kwidzyn Grudziądz Stolno Pigża Toruń Inowrocław.

w Pigży powstała ulica księżycowa i ja tu byłem. O nazwie tej ulicy zadecydował Wójt, co prawda pierwszeństwo mieli mieszkańcy kilku domów, ale Ci nie mogli się zdecydować.

Byłem też w obiekcie księżycowym o nazwie Dwa Księżyce. to hotel w m. Mała Nieszawka.
hotel posiada nową elewację na której nie było nazwy. Ale kiedyś będzie z logo dwóch księżyców- jednego w kształcie rogala, drugiego w pełni.

zatrzymałem się w Inowrocławiu.
solanki nie były otwarte, ale i tak było zajebiście. Mnóstwo ludzi, rowerzystów i mimo to... cicho. Z atmosferą.
miałem zamiar nocować w pensjonacie księżycowym przy ulicy Sienkiewicza 42b. Nic z tego. Nie istnieje od czterech lat. Budynek na sprzedaż, nie było nazwy. Nie do zaliczenia.
rozmawiałem z właścicielką, która to potwierdziła. Wybudowała inny pensjonat ulicę dalej o nie księżycowej nazwie.

zdjęcia potem.
w Toruniu Kopernik miał maseczkę na twarzy.