avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

ulica księżycowa nr 233 obiekt księżycowy nr 3

Sobota, 25 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 2

Elbląg- Pasłęk- Orneta- Lidzbark Warmiński- Bartpszyce- Kętrzyn- Gierłoż- Sztynort- Harsz- Pozezdrze- Giżycko- Kętrzyn- Bartoszyce- Lidzbark Warmiński- Orneta- Pasłęk- Elbląg.

księżycowa ulica nr 232...raczej w budowie. Jeden domek stoi...pukałem, ale nikt mi nie otworzył drzwi.
drugi domek się buduje. Tabliczki z oznaczeniem oczywiście nie było, ale i tak było zajebiście.
Obiekt księżycowy nr 2, czyli Księżycowy Dworek, był zamknięty.
Z zewnątrz trochę uszkodzony czasem, ale w środku podobno wspaniały na kilka gwiazdek.
Teren wokół cudowny, las, jezioro, kilometr obok znajduje się Wilczy Szaniec.
Ogólnie wietrznie, zimno, ciut słońca, no i cały dzień na fast foodach.
Część trasy to Pierścień Tysiąca Jezior. Wróciły wspomnienia, zwłaszcza na punkcie kontrolnym w m. Harsz.
Zero bagaży i tylko jeden bidon bo mój sezon jeszcze się nie zaczął.
Jechałem samemu. Na Giant Advanced.

taki widok jak poniżej zobaczymy po wyjściu z Dworku.