avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Środa, 22 kwietnia 2020 · dodano: 22.04.2020 | Komentarze 0

PASCAL.
krater o średnicy 115 kilometrów.
Znajduje się w północnej części Księżyca na stronie niewidocznej z Ziemi.
Okrągły, z równym, płaskim podłożem, zalanym bazaltową lawą.
W centralnej jego części znajduje się wierzchołek, zbyt cienki, abym mógł na niego wejść.
Obrzeża w kształcie tarasów, i to na nich sobie odpoczywałem.
Nie widzę Ziemi, nie widzę, nie miałem dziś takiej możliwości.
Nie było mi dziś już zimno, na pewno nie tak jak do wczoraj.

...jeżdżę na Księżycu wyłącznie w czasie niższych temperatur, bo gdy śpię to musi być mi ciepło.
Tak jak zimno się zwiększa, tak samo temperatura się podwyższa, w tym samym dokładnie czasie.
Więc nic nie mogę przełożyć, systematycznie i konsekwentnie wypełniam w sposób identyczny każdą porę ziemskiego dnia.
Tylko tym sposobem można tu normalnie funkcjonować.
Bo kiedy jest mi zimno...nie zasnę, nie ma takiej możliwości