avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Środa, 18 marca 2020 · dodano: 18.03.2020 | Komentarze 0

LEEUWENHOEK.
o średnicy 125 kilometrów.

dziś śliczny księżycowy dzień spędziłem na południowej półkuli Księżyca,
na niewidzialnej z Ziemi jego stronie.
Zewnętrzne krawędzie krateru są mocno zużyte tworząc nieregularny górzysty pierścień
wokół całego, bardzo niskiego podłoża, zalanego całkowicie lawą.
Wewnętrze ściany są bardziej szersze. W centralnym jego punkcie znajdował się tradycyjnie szczyt
na który nie wchodziłem. I tak bym Ziemi nie zobaczył.
Chyba już nigdy Ziemi nie zobaczę, tak z bliska.
No bo wiadome jest niemal wszystkim to, co się złego na niej dzieje.
Nie mogę jechać ku Ziemi choćby z tego powodu.
Z drugiej jednak strony także , już zapewne nigdy nie będę miał szansy być tu, czyli
na Księżycu i w jego okolicach.
Nie wiem, co jest dalej. Poza oczywiście Plutonem i niebami koloru białego, czerwonego i zielonego.
Saturn.
Póki co, nadal zostaję na Księżycu. Mam tu tak wiele do zobaczenia.