avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Niedziela, 15 marca 2020 · dodano: 15.03.2020 | Komentarze 0

MESSALA.
a dziś byłem w północno wschodniej części Księżyca.
w przeciwieństwie do dnia wczorajszego, dzisiaj udało mi się co nieco zobaczyć dokładniej.
Bo o ile wczoraj od samego początku do końca wiało mi potężnie na twarz z późniejszą opcją spychania do rowu, to dziś...
pierwsze 100 km udało mi się przejechać w normalnych warunkach.
Więc potem jechałem i 50 km/h i 11 km/h.

krater, o średnicy 125 kilometrów.
Podłoże jego nie było równe, całkowicie zalane lawą, srebrzysto czarną.
W jego centralnej części znajdował się wierzchołek z możliwością wejścia, ale bez roweru.
Obrzeża zniszczone, nieregularne. W jego sąsiedztwie znajdują się liczne bardzo małe kratery,
wielkości głazów. Najbardziej znanym z nich jest krater GHOST znajdujący się wzdłuż zachodniej ściany zewnętrznej.

...nie wiem, kiedy rozpocznę sezon.
W ubiegłym tygodniu Dzień Kobiet, teraz...pogoda.
Póki co męczę się. Bo przecież cała zabawa zaczyna się po przejechaniu 200 km, jak mówi Lucjan.
Ale z drugiej strony zrobiłem się trochę wygodny. Kiedyś i szosowym rowerkiem jeździłem po słabym śniegu,
teraz już sam nie wiem, czy nie potrafię ryzykować, czy w zamian za to, co już przejechałem teraz
wymagam lepszych warunków.
Może za tydzień. Mapę trzeba pokolorować na zielono.