avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Środa, 11 marca 2020 · dodano: 11.03.2020 | Komentarze 0

ROENTGEN.
krater Roentgen jest dużym kraterem na Księżycu. O średnicy dokładnie 126 kilometrów.
Znajduje się w północno zachodniej części Srebrnego Globu.
Krater powinien...nie istnieć.
Zbyt małe ściany, które go otaczają z każdej ze stron były przyjazne dla lawy, która powinna wręcz go całkowicie zalać.
Ale nie zalała. Te niskie właśnie ściany nie były schronieniem dla mnie przed wiatrem, który dziś wyjątkowo miał
potężną moc. Zbyt niska temperatura w ziemskiej porze wieczorowej także powinna popsuć mi emocje związane z dniem dzisiejszym. Ale tak się nie stało. Bo to, co sam przeżywam, co widzę i co odczuwam nawet w złych chwilach
jestem w stanie sobie wytłumaczyć w sposób właściwy, co nagle powoduje jakieś kosmiczne zmiany choćby
w wyobraźni księżycowego dnia.
Ale za to nadal jest u mnie widno, wyjątkowo silne promienie słońca tu docierają. I tak będzie jeszcze przez kilka dni.
Siedziałem długo wpatrzony w Ziemię.
Z wiadomego względu nie mogę wracać, nie teraz.

..a nade mną cały czas były dziś kwadratowe chmury.
Tego nigdy nie zobaczycie z Ziemi. Nigdy.

...nawet nie wiesz, jak bardzo wiele bym dał, abyś zadzwonił.