avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Wtorek, 25 lutego 2020 · dodano: 25.02.2020 | Komentarze 0

LYOT.
o średnicy 132 kilometrów.
Bardzo duży krater, mocno zniszczony, wszystkie ściany, każda z nich, totalnie w strzępkach.
Wnętrze, standardowo...wypełnione lawą.
W jego centralnej części znajduje się wierzchołek, na którego w żaden sposób nie mogłem się dostać
z uwagi na jego obrzeża.
W środku Lyot'a da się jeździć, nawet sprawnie mi to się udaje po tak wielu dniach spędzonych na Księżycu..
Ale smutny to widok. Te zniszczenie mam na myśli oczywiście.
Wrażenie robią kamienie, które znajdują się obok niego. jest ich mnóstwo. Prawie w każdym wolnym miejscu.
W większości są wielkości samochodów. Duże. Niektóre nawet ogromne.
Tutaj Armstrong nie miałby możliwości wylądować. jest ich tak dużo, że nie ma po prostu na to miejsca.
pewnie leciał w tym miejscu bo w jednym z filmów opisywane są jakieś potężne duże kamienie.
Na pewno tu był Neil.
Teraz ja tu jestem. Niesamowite.

Tu jest cichutko, bardzo cicho.
ja muzykę mam ze sobą, nikt jakoś nie chce się bawić.
Ostrzegano mnie, że tu nie da się zrobić imprezy...
pewnie dlatego, że nie ma tu atmosfery.