avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Poniedziałek, 17 lutego 2020 · dodano: 17.02.2020 | Komentarze 2

NEPER.
neper jest bardzo starym kraterem uderzeniowym.
Znajduje się we wschodniej części Księżyca. Wszystkie jego ściany są rozwalone, i to w znacznym stopniu.
Dno krateru wyjątkowo jest ciemne, w jego centralnej części znajduje się szczyt, z którego widziałem dziś Ziemię.
Piękną, błękitną, daleką.

...widzę nawet Księżycowy Dworek w Gierłoży.

| 22:00 środa, 19 lutego 2020 | linkuj super
sierra
| 06:49 wtorek, 18 lutego 2020 | linkuj @Robert, można zrobić dwa w jednym. Odwiedzić i "hotel" i "Księżycową" w Pozezdrzu. Nie wiem czy znajdą się Chętni, którzy dysponują wolnym weekendem (wyjazd z piątku na sobotę by zaliczyć "księżycową" i "hotel" (tam nocleg) i w niedzielę rano powrót.Jeśli przyjąć wariant z noclegiem w Gierłoży, to nie będzie to tania wycieczka. Jazda bez międzylądowania, to chyba za duże wyzwanie, a poza tym mniej frajdy.