avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC

Środa, 22 stycznia 2020 · dodano: 22.01.2020 | Komentarze 0

ASHBROOK.
dziś, dzisiaj nikt nie mógł mnie zobaczyć, choćby nie wiadomo co...
Byłem dziś w pobliżu bieguna południowego po drugiej stronie Księżyca nie widocznej dla Ziemi.
Tej części Księżyca nie można obserwować bezpośrednio z Ziemi.
Krater uszkodzony, wyjątkowo bez wierzchołków, tylko część jego powierzchni jest płaska.

Jestem dosłownie w lodowym piekle. Jak gdybym był w krainie wiecznego zimna.
Zimno, które mnie otacza rozciąga się na jakieś dwa lata świetlne.
Mam nie odparte wrażenie, że pewnie u Was temperatura mimo braku śniegu była bliska zeru.
U mnie też, tyle że...bliska zeru bezwzględnemu.
U mnie to wywołało poczucie najniższej z możliwych energii, czyli temperaturę odpowiadającą  minus 273 stopni Celsjusza.
Ale za to u mnie jest Kosmos.
Księżyc to mój wybór, a nie miejsce które odnalazłem.

...jeśli się boisz jechać na Księżyc, to nie jedź.