województwo elbląskie

Sobota, 22 czerwca 2019 · dodano: 24.06.2019 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 17 tysięcy 232 kilometrów.

z inicjatywy Mareckiego uczestniczyłem w maratonie z serii ultra z okazji dwudziestej rocznicy utracenia województwa elbląskiego.
Maraton odbył się planowo od dnia dzisiejszego od godziny 20.00. Trwać miał łącznie przez dobę.
Trasa...oczywiście najbliżej granic dawnego województwa.
wiedziałem, że nie wytrwam do końca, do niedzieli. Obowiązki rodzinne. Skoro jutro miałem czas do...Malborka, więc dziś postanowiłem samotnie przejechać końcówkę trasy od Malborka właśnie do Elbląga bardzo naokoło, tj przez Nowy Staw, Lubieszewo, Stawiec, Ostaszewo, Mikoszewo, Stegnę, Sztutowo, Łaszkę, Tujsk, NDG, Marzęcino.
A potem przejechałem jeszcze jakieś 80 km i z wynikiem 225 km stawiłem się na miejsce zbiórki o godzinie 20- tej.
Było kilkudziesięciu Bikerów. Aż tylu nie było oczywiście na całym maratonie. Część po pewnym odcinku wróciła przed północą do domu.
Dla mnie...spotkanie integracyjne.
O północy byliśmy jakoś za Żelazną Górą. Jak coś więcej chcecie się dowiedzieć...proszę znaleźć stronę Mareckiego.

a tu jadę przez Łaszkę na Księżyc.