avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Dzieje się coś, co się nie powtórzy

Niedziela, 26 maja 2019 · dodano: 26.05.2019 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 21 tysięcy 549 kilometrów.

KOD APOLLO 2.529.
Elbląg- Malbork- Sztum- Kwidzyn- Jeleń- Gniew- Tczew- Lichnowy- NDG- Marzęcino- Elbląg.

nie ma mowy, abym to wszystko zaczął kiedyś od nowa. Nawet po upływie kilku lat.
Być może tak jest dlatego, że teraz myśli moje już są zupełnie inne, niż kiedyś. To oczywiste.
A i ciało reaguje inaczej, zdecydowanie inaczej.
Wszystko realizuję od początku w taki sposób, by sobie samemu nie dać szansy na kolejną próbę.
Życie nie powinno dawać nikomu drugiej szansy, a gdyby nawet dawało, takim, jakim jesteśmy, na nic by nam się zdało.
Żadnych prób. I to nie są buńczuczne słowa, to powinna być normalność.
Pewnie, że fajnie by było znowu, tak jak kiedyś, posłuchać serca, a nie GPS- u i stanąć ponownie na tej drodze.
Na drodze trudnej. Można by było znowu uwierzyć, że po kolejnych błędach i wypadkach znowu, ponownie można wstać, poprawić koronę i z klasą walczyć na nowo, aż do końca. Tyle, że moje ciało ma siły zaledwie na 20 tysięcy kilometrów.
Moje ciało przez ten czas stało się mądrzejsze. Już co raz mniej daje oszukiwać się głowie i doskonale wie, co się dzieje.
...teraz dzieje się coś, co się nie powtórzy.

Most nad Wisłą. Kwidzyn - Jeleń.