WIOSNA !! kosmiczna oczywiście

Piątek, 1 marca 2019 · dodano: 03.03.2019 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 35 tysięcy 392 kilometrów.

wiosnę przywitałem skromnie.
Przed południem góralem 82 km wokół domu.
Potem, z Mareckim, już na rowerku szosowym od godz. 18.00 wyjechałem do centralnej Polski.
Do północy przejechaliśmy trasę Elbląg - Krosno - Małdyty - Ostróda - Rychnowo - Dąbrówno - Uzdowo - Burkat.

no cóż, przed południem wiosna przywitała mnie w zamian śniegiem sypiącym co prawda zaledwie przez kilka minut, ale jednak.
potem marzłem. Nie było, aż tak wiele stopni na minusie, ze dwa lub trzy, ale wiało, w plecy, a mi było totalnie przenikliwie zimno.
Wyjechałem przeziębiony, przez całą zimę nic, a na wiosnę problemy.
Tragedii nie było, ale moje ciało nie mogło się bronić przed zimnem w żaden sposób.
Marzłem już od 18- tej. Wyjechałem z trzema ubrankami na sobie, o północy miałem już pięć. I nadal mi było zimno.
Ale fajnie było. Puste drogi, mało uczęszczane przez blachosmrody.