avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

9.183 km, 9.183 km, 9.183 km.

Wtorek, 19 lutego 2019 · dodano: 19.02.2019 | Komentarze 0

dziś właśnie, dzisiaj, Księżyc znajduje się najbliżej Ziemi, wyjątkowo.
Później, też będzie zbliżał się do Ziemi, ale już nie na tak bliską odległość jak teraz.
Wy Jesteście od Niego w odległości 356.771 km, ja mam natomiast zaledwie 9.183 km.

Księżyc nadal znajduje się w synchronicznej rotacji. To oznacza, że nadal lecę ku widocznej jego jedynej stronie.
Co już widzę ? Teraz Księżyc jest dla mnie czterdziestokrotnie większy. To już wiadomo.
Na oświetlonej części Księżyca jest dużo ciemnych, nieurozmaiconych obszarów. To morza księżycowe.
Jaśniejsze obszary to wyżyny i góry. Niektóre z tych obszarów znajdują się na obrzeżach kraterów meteorytowych.
Teraz już bardziej wyraźniej widzę też ślady licznych uderzeń różnej wielkości. To są kratery.

Nigdy nie wątpiłem w siebie, ani przez chwilę. Spełniam swoje marzenie, cieszę się życiem i z chęcią bym się nim podzielił.
Szkoda tylko, że musiałem w tej drodze zobaczyć też rzeczy, których nigdy nie chciałem ani zobaczyć, ani poczuć.
To jest mój czas. Księżyc mnie nie zaprosi na swoją drogę drugi raz. Widzę Go, czuję wiatry wiejące od niego.
To nic, że są mocne, że jest zimno. Wspaniale się czuję.
To, co mnie teraz otacza, ten kosmos, jest rezultatem moich myśli i mojego nastawienia.
Tego nigdy nie zapomnę, do śmierci.