okolice Księżyca

Niedziela, 27 stycznia 2019 · dodano: 27.01.2019 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 39 tysięcy 213 kilometrów.

od 10, z Bażantarni Wszyscy wspólnie wjechaliśmy w teren. Przejechaliśmy jakieś 60 km razem.
Trasa: Elbląg - Bażantarnia - jakiś las - Jagodnik - jakiś las - Ogrodniki - Zajączkowo - Huta Żuławska - asfalt - jakiś las - Święty Kamień - Zalew Wiślany - po wodzie ( lodzie ) - jakieś wały - Nadbrzeże - Kamionek Wielki - Elbląg.
Dużo terenu, śniegu, wiatru, zimna itp. Nie wywróciłem się ani raz, ale jechałem za to nade bezpiecznie.
Od Kamienia jadąc po Zalewie totalnie zapomniałem o całym świecie. Bo o ile było prawie pewne, że lód nie pęknie to jak się skończył śnieg i tafla błyszczała tak, że rybki można było pod nią zobaczyć to już wiedziałem, że jadę po czystym lodzie.
Zatrzymanie oznaczało upadek. Nie zatrzymałem się, ale mało brakowało, bo przed wjazdem na plażę w Tolkmicku mnie i Henia wiatr spychał w głąb Zalewu. Normalnie ja nie mogłem skręcić w lewo na plażę. tak wiało. Ale w efekcie się udało.
Super emocje, pewnie nie tylko dla mnie. Fajnie było bo się nie wywaliłem. Wolę jednak twardą ziemię pod stopami i kołami.
Potem obiad i dokręcenie 30 kilometrów do "setki" już samemu.

...a miałem mało jeździć zimą, albo w ogóle, a na pewno już nie na lodzie.