a Księżyc znowu się ode mnie oddala.

Wtorek, 22 stycznia 2019 · dodano: 22.01.2019 | Komentarze 5

...oj, chyba mi to specjalnie robicie.
Pokazuje i objaśniam:
jestem obecnie na terapii, a od 8 lutego rozpoczynam rehabilitację... nie w głowie mi jeżdżenie. A Wy mnie wypychacie na pierwsze miejsce.
przecież mniej się nie da.
Proszę mnie nie prowokować lub zachęcać. Ale to miłe mimo wszystko.

miałem nadzieję, że Ktoś w styczniu odjedzie mi na 2 lub 3 tysiące km, potem powtórzy to w lutym, a potem... będzie gonitwa.

pozdrawiam Wszystkich, którzy mile o mnie myślą, którzy zobaczą mnie podczas lądowania. Pozdrawiam też Dareckiego.
Wiem wiem jak jest, ale czasami naprawdę chodzi o kilometry. Ja też się zmieniam, moje Wigry 3 nie ma licznika.

| 19:36 środa, 23 stycznia 2019 | linkuj Darecki też oczywiście pozdrawia Roberta. Nie może być inaczej :-)
| 19:13 środa, 23 stycznia 2019 | linkuj Pozdrowienia dla Dareckiego oczywiście przyjęte. Nie może być inaczej.
Ignacio
| 21:16 wtorek, 22 stycznia 2019 | linkuj Roberto, tylko Cię dopingujemy, żebyś właśnie nie stracił: siły, animuszu, werwy, apetytu i chęci.
A koledzy rankingowi są na tyle kurtuazyjni. że Cię nie wyprzedzają, bo to nikomu splendoru
nie przyniesie, wiedząc co Cię spotkało.
Tak że, ten tego...jedz sobie po woli, kuruj się, unikaj krajówek i szarych ubrań jak ulica,
a wszystko będzie ok. My Cię pilnujemy!
waxmund
| 21:09 wtorek, 22 stycznia 2019 | linkuj "jeżdżę tylko tyle, by zachować jakieś minimum dla ciała. Bo inaczej stracę siły, apetyt i chęci do wszystkiego. przecież mniej się nie da."

Wydrukuję, pojadę do Elbląga po Twój autograf, i sobie nad łóżkiem powieszę ;)
| 20:10 wtorek, 22 stycznia 2019 | linkuj Czegoś mi brakuje, więc: Park Astronomiczny we Fromborku :-D