RÓWNIK JEST KOŁEM WIELKIM KULI ZIEMSKIEJ

Piątek, 18 stycznia 2019 · dodano: 18.01.2019 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 40 tysięcy 040 kilometrów.

teraz jest trochę inaczej. Jest zmiana. Robię co mogę, aby kontakt z rowerem ograniczyć do minimum.
Choćby ze względu na Lekarzy. Oni już mi nie zabraniają jeździć, tylko proszą o mniej.
I tak będzie przez cały okres zimowy, a zima trwa do 28 lutego. Potem będzie lepiej. Bo chcę jechać dalej.
Jutro może trochę się zapomnę, bo moje serce częściowo jest gdańskie.

Dziś dojechałem do Elbląga. Symbolicznie w drodze na Księżyc pozostało mi ostatnie okrążenie Ziemi.
Symboliczne, bo mnie już na Ziemi nie ma. Od dawna nie ma.
Księżyc widzę już 9,6 krotnie większy od tego, który Wy widzicie.
Ciemno, samotnie, srebrzyście przejrzyście jest.
Dziś przyjechałem do domu i już jestem w drodze do Gdańska, symbolicznie jadę po raz ostatni przez Gdańsk do Elbląga.

...wciąż nie mogę przestać myśleć o Tobie, tylko Ty Jesteś cały czas w mojej głowie.