POZDROWIENIA dla m. LIPNO !!

Wtorek, 15 stycznia 2019 · dodano: 15.01.2019 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 40 tysięcy 244 kilometrów.

tak sobie jadę powoli. Golub Dobrzyń jest dzisiejszą moją miejscowością.
I tak sobie myślę, że do Elbląga pozostało mi już na prawdę nie wiele kilometrów.
No cóż, śniegu po kolana. Ale to nie to mam na myśli. Mniej czasu teraz, trochę więcej potem będzie.
Ogólnie może jednak coraz mniej. Tylu ludzi mijam, obok tylu przejeżdżam, a nadal czuję się w tym wszystkim samotny.
W rzeczywistości jest ciemno, pusto, niebiesko, gwiaździście przezroczyście.
I On, wielki, głęboki, kraterowy, srebrny, w pół ciemny.
...przepiękny.
Ta samotność nie jest zła. Na nic nie narzekam, niczego nie żałuję.
Takie coś w moim życiu nie wydarzy się już nigdy. To uczucie jest we mnie głęboko.
Nie ma rzeczy, która mogłaby to zmienić, lub tylko choćby na trochę na to wszystko wpłynąć niekorzystnie. Po prostu nie ma.
Zmienić to może jedynie Człowiek.
Serdecznie pozdrawiam Lipno !!