moje WIGRY 3 ma...40 LAT !!

Wtorek, 1 stycznia 2019 · dodano: 01.01.2019 | Komentarze 3

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 41 tysięcy 157 kilometrów.

tak więc rozpocząłem kolejny rowerowy rok. W roku 2019 również będę jeździł na rowerze.
Mniej oczywiście, trochę mniej. Już teraz robię naprawdę dużo, aby jeździć mniej.
Jakieś cele ? Nieustannie jeden i tylko jeden.
A w międzyczasie, jeśli tylko znowu nikt we mnie nie wjedzie to...na pewno Everesting, MRDP Góry, pozostałe ulice Księżycowe.
Ponadto, jeśli tylko wyrazicie na to zgodę to chciałbym, tak jak wcześniej zapowiadałem, odwiedzić "dwudziestkę" bikestats'u bo to już moje na prawdę ostatnie chwile rowerowe na Ziemi w jego okolicach, w kosmicznej przestrzeni..

Już jest inaczej, rzeczywiście jest to już jakieś inne.
A moje Wigry 3 w tym roku właśnie ma równe 40 lat.
Jako pierwszy i jedyny rok 1979 wskazał Krzyś z Elbląga, który otrzyma obiecaną...40% nagrodę.
Włożę dużo wysiłku i emocji, aby ten rowerek troszkę odnowić, usprawnić, ulepszyć, upiększyć.
Dałem się dziś "przejechać" na nim.
Dziś tradycyjnie uczestniczyłem w spotkaniu elbląskich Bikerów przy Górze Chrobrego w Elblągu.
Przyjechałem kultowym rowerkiem, więc przed i po spotkaniu jeździłem samemu. Koledzy mają szybsze fury.
Zdrowie moje polepsza się, śmiało mogę, choć wolniej niż dotychczas, jeździć po górkach.

W tym roku jeszcze wypadku nie miałem. I dobrze.
Zgadzam się na walkę ze wszystkimi niebezpieczeństwami, które na mnie czyhają.
Zgadzam się na wiatr, który tygodniami bije w moje ciało podczas jazdy i doprowadza do granicy szaleństwa.
Zgadzam się na trudne drogi prowadzone na granicy wytrzymałości. Zgadzam się na walkę.
Bo nagroda, którą otrzymam za te trudy jest niebotycznie wielka