Jestem już 343 tysiące kilometrów od Ziemi !!

Piątek, 28 grudnia 2018 · dodano: 28.12.2018 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go coraz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 41 tysięcy 367 kilometrów.

...znowu po raz kolejny jest tak, jakbym znowu zaczynał wszystko od nowa, od początku.
Nogi moje z każdą kolejną minutą myślą jedynie o tym, czy to...ostatnia minuta jazdy.
A głowa moja jest pełna myśli o ultramaratonach z długością minimum jednego tysiąca kilometrów.
Jest tak, jakby ciało moje zapomniało znowu o tym, co już wcześniej uczyniło. O tym wszystkim pamięta jedynie głowa.
I dobrze, ale nie w pełni bo z resztą ciała musi się teraz zintegrować w możliwie jak najszybszym czasie.
Nogi mam słabe, stawy, kolana zmęczone są już po kilkunastu kilometrach. I nawet to, że staw skokowy nie został jeszcze w pełni przeze mnie wyleczony nie jest żadnym usprawiedliwieniem. Mam jedynie ochotę do jazdy, nie mam natomiast znowu sił.
Dziś wszystkie kilometry przejechałem sobie na Żuławach góralem, samemu.

A więc tak. Znowu zacznę to wszystko od początku. Będę cierpliwy.
Dla tej jednej, jedynej chwili. Wyląduję.

...pozdrowienia dla Dorotki.

| 18:21 sobota, 29 grudnia 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.
100mil
| 21:32 piątek, 28 grudnia 2018 | linkuj Warszawa, Kolumna Zygmunta.
mototramp
| 20:51 piątek, 28 grudnia 2018 | linkuj Gołąb
koszmar67
| 19:50 piątek, 28 grudnia 2018 | linkuj Z dnia na dzień będzie tylko lepiej. Tak jest po kontuzjach. Bądź dobrej myśli. I znowu... Park Astronomiczny we Fromborku.:)
jotka69
| 19:29 piątek, 28 grudnia 2018 | linkuj Fajnie, że dałeś radę i ruszyłeś. Nogi dostały porządnie w kość, a właściwie to jedna noga. Dasz radę i szybko wrócisz do formy. Tradycyjnie głosuję na Frombork.