POWRÓT DO NIEWINNOŚCI

Niedziela, 23 grudnia 2018 · dodano: 23.12.2018 | Komentarze 4

...ojejku, ale wspaniale spędziłem dziś dzień.
Pierwsze przejechane przeze mnie kilometry na czerwonym Wigry 3 po tak długim okresie.
Niczego nie planowałem.
Po przebudzeniu się, jak co dzień, poczułem się lepiej, na tyle lepiej, że ciało było gotowe do jazdy.
Sprzyjała też temu początkowo pogoda. Więc postanowiłem się..."przejechać".

Oczywiście od razu pojechałem na swoje dziecięce podwórko przy ul. Zagonowej w Elblągu.
Robiłem "kółeczka" raz w jedną, raz w drogą stronę, na przemian wyjeżdżając i wyjeżdżając z różnych miejsc podwórka.
Na samym początku oczywiście podjechałem pod swoją "klatkę schodową", oczywiście inną z wyglądu niż kiedyś.
Odwiedziłem najbliższych, by mogli realną radość moją zobaczyć.
Chwilami czułem się jak "czterdziestolatek", często wracał mi również w oczach obraz Pana Pokory z serialu "poszukiwany, poszukiwana", gdy wiózł siatkę z cukrem.
Wigry 3 to mój siódmy rower, który aktualnie posiadam, ważny tak samo, jak pozostałe.
Jego także zabieram w drogę na Księżyc.

...Kasiu, miło było Cię znowu zobaczyć. tu stawiałem rower po wyciągnięciu go z piwnicy
tu stawiałem rower po wyciągnięciu go z piwnicy © Robert1973 to wejście do bajkowej piwnicy
to wejście do bajkowej piwnicy © Robert1973 a to moje dziecięce podwórko, od strony ulicy Piaskowej