WIGRY 3 MAM WIGRY 3 !!

Czwartek, 20 grudnia 2018 · dodano: 20.12.2018 | Komentarze 15

...gdyby nie ostatni wypadek, to by się nie wydarzyło. To by się nie dziś wydarzyło.
Od dziś w moim domu ponownie jest ze mną Wigry 3, i znowu wszystko jest lepsze rowerowo.
Jest czerwony, jest jaki jest i w pełni ja ten stan akceptuję.
Za pewien czas będzie miał kilka nowszych akcesorii, z pewnością, będzie jeszcze ładniejszy.
Nie mogę uwierzyć, że tak normalnie wyglądam na zewnątrz, choć w środku mam kompletną radość.

Pomógł mi w tym wszystkim Marek. Wspólnie, tym razem samochodem, pojechaliśmy na...trasę ultramaratonu Bałtyk Bieszczady Tour. W miejscowości Wyrzysk, ok. 235 km od domu, była tym razem część moich marzeń.

Tak więc stało się.
Dziś dla mnie nie jest ważne to, że mamy XXI wiek i coraz lepsze technicznie cywilizacje.
Co teraz ?
Teraz istnieje we mnie całe mnóstwo uczuć: miłość, radość, podekscytowanie, pożądanie, mimo wszystko wyrzuty sumienia...i żadnego z nich nie potrafię teraz kontrolować.
...Wigry 3 zabiorę w podróż na Księżyc.
moje Wigry 3
moje Wigry 3 © Robert1973 na swoim Wigry 3
na swoim Wigry 3 © Robert1973

mors
| 01:48 wtorek, 25 grudnia 2018 | linkuj Ja cały trawnik przed domem zryłem tymi konkursami na najdłuższy ślad hamowania Wigrym. :DD
A jak się goniło bądź uciekało, to na żadne kwiatki i ogródki się nie patrzyło... ;]
| 14:49 poniedziałek, 24 grudnia 2018 | linkuj Ja pamiętam tylko jazdy po parku i czasami do Bażantarni. Żadnych wycieczek poza miasto.
mototramp
| 15:02 niedziela, 23 grudnia 2018 | linkuj A ja pamiętam jak się hamowało na ziemi/piasku tak, aby ślad był widoczny. I mierzyło odległość stopkami. Kto miał dłuższy ten wygrywał...
wilk
| 17:13 sobota, 22 grudnia 2018 | linkuj Jakbyś miał przerzutkę w piaście - to byś przecież stracił możliwość hamowania nożnym hamulcem, a to coś co charakteryzowało Wigry czy Jubilaty. Pamiętam jeszcze jak to się na podwórkach robiło konkursy na najlepsze hamowanie zostawiając ślad z opony na asfalcie :))
| 17:00 sobota, 22 grudnia 2018 | linkuj Żadnych przerzutek...
wilk
| 15:44 sobota, 22 grudnia 2018 | linkuj Wigry z przerzutką to się nie liczy. A oświetlenie musi być na dynamo butelkowe - wtedy dopiero jest prawdziwa klasyka :P. Kiedyś taki sprzęt na podwórku - to był wypas ;))
MarekDIVE
| 12:52 sobota, 22 grudnia 2018 | linkuj Ja też pomykałem swoim Wigry3 do Krynicy Morskiej z Elbląga, ...albo z Elbląga przez Sztum do Stegny.... jaka frajda była z tych jazd :))) jakie pikne wspomnienia zapisały się w mojej głowie ;)))
pietiaschka
| 08:53 sobota, 22 grudnia 2018 | linkuj Robert mam oryginalną, japońską przerzutkę do Wigry. Trzy biegi. Trzeba tylko koło przeszprychować, ale co to dla Fisza :)
barklu
| 12:50 piątek, 21 grudnia 2018 | linkuj Powodzenia i wielu kilometrów na kultowym rowerze :) Sam obecnie ujeżdżam po mieście Wigry, bardzo fajny pojazd.
kbialy2002
| 12:01 piątek, 21 grudnia 2018 | linkuj No to dawaj do Krynicy... Ja ze Starego Pola jechałem...
mors
| 22:47 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Gratuluję i zazdroszczę! :))

Watykan :)
krzychs4
| 22:34 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i wielu, wielu kilometrów na rowerku.
Wigry 3 to super sprawa, ja miałem Flaminga, świetny rowerek.
Pozdrawiam
koszmar67
| 21:57 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Ja pierdziuuu!!! Jaki pikny! Wygląda na to, że stan techniczny pierwsza klasa! :) Też mam "rometowskie" wspomnienia. Pierwszy był chyba jakiś BOBO (nie pamiętam dokładnie), później mini-kolarzówka - SPRINT, poważniejsza kolarzówka (po bracie) - ALBATROS, później - JUBILAT a jeszcze do tej pory stoi w piwnicy, mocno nadszarpnięta zębem czasu, damka - GAZELA, która może kiedyś doczeka się jakiegoś remontu. :) Park Astronomiczny we Fromborku.
| 21:21 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Wróciły mi szczątkowe wspomnienia z I Komunii Świętej :-). Park Astronomiczny we Fromborku.
jotka69
| 20:12 czwartek, 20 grudnia 2018 | linkuj Dostałeś prezent pod choinkę? :)) Super! No i wielkie brawa dla Marka za pomoc.