avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KOD APOLLO 18.06.42

Czwartek, 15 listopada 2018 · dodano: 15.11.2018 | Komentarze 7

- Księżyc,
- co?
- czekaj na mnie, zbliżam się do Ciebie

Pozostało tylko 44.799 km, więc Księżyc widzę już 8,58 razy większy.
Ważna data 26 listopada 2018 roku - Perygeum: 366.606 km.

dziś pojechałem na ziemię braniewską przez...Nowy Dwór Gdański.
Trasa Elbląg - Nowakowo - Marzęcino - NDG - Kmiecin - Marzęcino - Nowakowo - Elbląg - Milejewo - Majewo - Berlinka ( techniczna ) - Glinka - Braniewo - Bemowizna - Szyleny - Braniewo - Nowa Pasłęka - Braniewo - Berlinka ( techniczna ) - Gronowo Górne - Elbląg.

jak dla mnie...to końcówka lata. jest mi normalnie gorąco podczas jazdy. Dziś wyjątkowo także było sucho, jak dla mnie to może lać, ale jednak trochę szkoda mi moich rowerków. Ja z pewnością dam radę, dla nich jednak woda jest wyniszczająca.
Byłem samemu.
dziś pojechałem do miejsca dla mnie szczególnego, wyjątkowego, i tylko przykro mi z tego powodu, że ostatnio nie przyjeżdżam tu często. Rowerowo...to właśnie do tego miejsca przyjechałem po raz pierwszy pokonując dystans łączny z powrotem do domu 100 km. Miłe prawda ? Na ziemi braniewskiej jest totalne bezludzie, a w Nowej Pasłęce to jak dla mnie dosłownie koniec świata.
Plus jest...bo są nowe asfalty w miejscach tam, gdzie były łaty, wyrwy, a nawet bruk.
Jezioro jest w miejscowości Szyleny.
To miejsce jest małym punktem na Świecie. Dla mnie jest...całym Światem.
jezioro w Szylenach
jezioro w Szylenach © Robert1973 Nowa Pasłęka właśnie
Nowa Pasłęka właśnie © Robert1973 zalew Wiślany w Nowej Pasłęce
zalew Wiślany w Nowej Pasłęce © Robert1973 ładnie szaleją...