Ziemia- Księżyc

Poniedziałek, 23 lipca 2018 · dodano: 23.07.2018 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją.
pozostały 63 tysiące 909 km i 892 dni.

..jest o tyle dobrze, że już od dwóch tygodni rozpoczął się u mnie proces leczenia oka prawego.
Zakaz jazdy rowerem został cofnięty. Obecnie według lekarza żaden wysiłek, a nawet wiatr podczas jazdy, nie wpływają negatywnie na moje oko.
Obecnie jedynymi zagrożeniami dla niego są upadek, uderzenie i...woda.
W moim świecie jest rower, ale gdyby było coś innego to po prostu robiłbym od dzisiaj to właśnie coś innego.
Bo ja nie mogę myśleć tylko o oku, ja muszę normalnie żyć, ponad poziom zero.
I jest mi przykro, że nie mogę pracować. Bo to też rozbija moje codzienne życie.
Bo nieobecność w pracy zawsze przekładała się u mnie na dużą ilość kilometrów. A teraz tak nie jest.
Zwolnienie w żaden sposób nie zakazuje mi taki właśnie sposób spędzania wolnego czasu.
Jeśli mogę iść do kina lub cały dzień czytać książkę...to mogę też jeździć na rowerze.
I tylko ja teraz wiem, że to właśnie poprzez oglądanie filmów i czytanie książek mógłbym sobie nie "naprawić" oka.
Bo wtedy właśnie je nadwyrężam.
Będę jeździł bo rower wzmacnia u mnie apetyt i powoduje choćby zmęczenie, które trzeba odespać w nocy.
A ja o od dwóch tygodni śpię po prostu na siłę. Mało kto wie jak to jest złe.
Więc kto jest za mną, niech mi nadal kibicuje, a kto jest złośliwy niech robi co chce, ale ja się nie zmienię.
Po prostu się nie zmienię.

aha, i jeszcze jedno. Zmienię jedynie pewne zasady.
Nie będę z nikim walczył, o nic nie będę walczył.
Nic nikomu nie muszę udowadniać.
jadę po prostu po swoje, do siebie.
Księżyc jest mój, Księżyc czeka tylko na mnie.