avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 16 maja 2020 roku

Wtorek, 24 kwietnia 2018 · dodano: 24.04.2018 | Komentarze 7

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 75.424 km. 982 dni.
Kod APOLLO 5.38

...no i znowu są dla mnie utrudnienia. Po raz kolejny od wypadku odnowiło mi się zapalenie rogówki oka prawego.
Kłopot tzw. światłowstrętu jeszcze jakoś można zniwelować, poprzez okulary przeciwsłoneczne.
Drugi kłopot jest gorszy. Po prostu chce mi się wiecznie spać, to powoduje u mnie według mnie ponadto sztuczne zmęczenie.
Dłuższe trasy, tak jak wczoraj i przedwczoraj robiłem praktycznie bez przerwy. W Żywkowie byłem zaledwie kilka minut, w Gdańsku kilkanaście bo jadłem śniadanie. Po jeździe bez względu na to ile przejadę kilometrów...po prostu chce mi się spać. Normalnie mógłbym zasnąć na ławce w biały dzień.
Trudne jest to sztuczne zmęczenie, ciągle jestem zmęczony. Tak samo czułem się po wypadku. Spałem całymi dniami, wtedy nie mogłem jeszcze jeździć na rowerze.
Byłem dziś u lekarza. Powiew wiatru w oczy podczas jazdy nie ma złego wpływu na oko. Jeździć mogę.

Wyniki na dzień 22 kwietnia:

( Darecki musisz uważać z czasem, ostatnie głosy nie zostały zaliczone mające dwu dniowe opóźnienie, a co i niektórzy głosują po dwa razy, aby mnie zmylić. Bądźcie wytrwali w głosowaniu. )

1 miejsce- Frombork - 194 pkt.
2 miejsce- Elbląg - 78 pkt.
3 miejsce- Wielanowo - 51 pkt.
4 miejsce- Osiedle Wilga - 18 pkt.
5 miejsce - Francja - 17 pkt.
6 miejsce - Lutowiska- 5 pkt.
7 miejsce - Wisła- 3 pkt.
8 miejsce - Żabia Wola- 2 pkt.
                  Gosań - 2 pkt.
                  Szrenica - 2 pkt.
11 miejsce - Poznań - 1 pkt.
                  Bałtyk - 1 pkt.
                   Ełk - 1 pkt.
                   Rudawy Śląskie - 1 pkt.
                   Chorzów - 1 pkt.

MarekDIVE
| 21:24 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku
koszmar67
| 11:44 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj Frombork.
mototramp
| 06:33 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj Mont Ventoux
WestBam
| 06:29 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj Gwałtownych uciech i koniec gwaltowny.
| 05:45 środa, 25 kwietnia 2018 | linkuj Bardzo przepraszam za złamanie zasad głosowania. Nie obiecuję, że się to nie powtórzy. Dziś mój głos związany jest z fajnym widokiem - Zatoka Zagare. Chciałbym tam być jeszcze raz.
jotka69
| 19:49 wtorek, 24 kwietnia 2018 | linkuj Frombork. Zdrowie najważniejsze. Powiew wiatru może nie zaszkodzi, ale wytężanie wzroku przy chorej rogówce nie jest najlepszym rozwiązaniem. Poza tym senność to dekoncentracja i o wypadek nietrudno. Trochę odpuść, dla bezpieczeństwa. Masz dla kogo żyć.
| 19:27 wtorek, 24 kwietnia 2018 | linkuj Frombork. Pragnę zauważyć, że księżyc nie zając i nie ucieknie :-). Daj sobie odpocząć.