na KSIĘŻYCU będę 16 czerwca 2020 roku

Poniedziałek, 12 marca 2018 · dodano: 13.03.2018 | Komentarze 4

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 82.896 km. 1025 dni
K O D A P O L L O : 5.67.

200 km, zero opisu i nic. Żadnych pretensji, nic dziwnego. Kiedyś chciano mnie "zjeść" za kilka "setek" zrobionych pod rząd.
Dziś jest inaczej. Dziś brak wpisów przez kilka dni to oznaka, że coś mi się stało. A i "setki" robię, jak coś mi się stanie.
I dobrze, że teraz tak jest.
Bo nie mam siły wymyślać i tworzyć codziennie, coś, co jest dla mnie całkowicie bez znaczenia.
Niezmiennie nic nie jem przed zrobieniem 100 km. Jeżdżę w okolicach Elbląga non stop po tych samych trasach znając jej niemal wszystkie wyrwy, dziury i nieudogodnienia. Co tu opisywać ? Czasami jeżdżę dosłownie pewną trasą w tą i z powrotem po kilka lub kilkanaście razy. Fajnie by było, gdyby ktoś chciał przeżyć mój rowerowy miesiąc, albo tydzień.
Bo cel mam niezmiennie jeden. Nie zwracam uwagi na średnie, rodzaj roweru, pogodę. Działam jak automat bo tego nie można przerwać choćby na jeden dzień. Czy robię właściwie niech ocenią to inni. Tyle, że w drodze na Księżyc inaczej się jechać nie da.
A ja go chcę zobaczyć, chcę tam być.

Wyniki na dzień 08 marca:
1 miejsce- Frombork - 79 pkt.
2 miejsce- Elbląg - 53 pkt.
3 miejsce- Wielanowo - 47 pkt.
4 miejsce- Lutowiska - 5 pkt.
5 miejsce - Wisła- 3 pkt.
6 miejsce - Gosań - 2 pkt.
Szrenica - 2 pkt.
8 miejsce - Bałtyk - 1 pkt.