avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 24 czerwca 2020 roku

Wtorek, 27 lutego 2018 · dodano: 27.02.2018 | Komentarze 9

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 84.903 km. 1038 dni
K O D A P O L L O : 5.73

nadal jeżdżę średnio w temperaturze kilkunastu stopni na minusie. Wszystkie kilometry oczywiście nie zostały przejechane na raz.
Tylko w części-: 80-46. Zimno mi jest. I taka pogoda nie robi na mnie wrażenia. Zastanawiam się tylko, jak ja mogłem w większym zimnie kiedyś, na początku, jeździć? Po pierwsze: na rowerze łatwo mi znieść taką temperaturę, pieszo: nie.
A po drugie z Giant-em mam normalnie kotłownię w domu. Mi jest gorąco: wchodzę do domu to od razu mi okulary zaparowują, a śpię rozkopany bo normalnie we śnie się pocę. A Giant ma jeszcze dziesięć stopni na plusie więcej ode mnie. Po całej nocy nad ranem biedak musi wyjść ze swojej kryjówki i położyć się na części swojej podłogi, tej, która jest szklana, by trochę się ochłodzić.
Jak wychodzę na rower to wszystkie lampki i grzejniki mu wyłączam, a sam jestem tak nagrzany, że...na blisko 100 km mi ciepła wystarczy. Bo muszę w wiosnę wjechać z kilkunastoma tysiącami kilometrów. To jest minimum.

Wyniki na dzień 25 lutego:
1 miejsce- Wielanowo - 47 pkt.
2 miejsce- Elbląg - 39 pkt.
3 miejsce- Frombork - 25 pkt.
4 miejsce- Lutowiska - 5 pkt.
5 miejsce - Wisła- 3 pkt.
6 miejsce - Szrenica - 2 pkt.
7 miejsce - Gosań - 1 pkt.
Bałtyk - 1 pkt.
Żabia Wola - 1 pkt.
Ełk - 1 pkt.
Rudawy Śląskie - 1 pkt.
Chorzów - 1 pkt.

Kot
| 06:41 czwartek, 1 marca 2018 | linkuj Tak, to będzie dobry powód, by odwiedzić Wasze strony! :)
Ka2
| 18:44 środa, 28 lutego 2018 | linkuj To i ja pomogę ... Park Astronomiczny we Fromborku :D Marzka będzie miała pretekst, żeby odwiedzić nasze strony ;)
MarekDIVE
| 22:34 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku. A ja mam królika i kanarka, jednak tutaj myślę, że byłyby one dobrą przekąską dla Gianta ....:)
| 21:56 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Działka Dareckiego :-)
Kot
| 21:03 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj U mnie jeszcze są 4 koty. A Leon (jaszczurek mój) jest zielony :)
koszmar67
| 20:59 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku. A ja mam psa! :) Pozdrowienia dla Gianta. :)
Kot
| 20:52 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku.
Ja natomiast mam jaszczurkę, gekona. Jesteśmy razem od 13 lat.
| 19:30 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Giant to oczywiście mój wąż, beżowy, Pyton Królewski.
Ma nie co ponad pół metra, jest jeszcze malutki.
| 18:56 wtorek, 27 lutego 2018 | linkuj Park Astronomiczny we Fromborku. Przypomnij ludziom, że piszesz o wężu Giancie, bo nie wszyscy załapią sens :-)