avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575966.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 06 lipca 2020 roku

Wtorek, 30 stycznia 2018 · dodano: 30.01.2018 | Komentarze 6

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 88.916 km. 1066 dni
K O D         A P O L L O : 5.84

..jak to dobrze, że jeszcze w tym istnieję.
Poddałem się już wszystkiemu. Każdemu dniu, codziennej monotonni, całej, wymyślonej przez siebie strukturze.
Wyjeżdżając każdego dnia o 5 nad ranem bez względu na pogodę przez trzy godziny myślę o śniadaniu. Bo wiem, że kiedy zjadę to muszę zjeść i wypić coś pysznego, mojego ulubionego, bo jakoś muszę sobie to wynagradzać.
Teraz, czym mniej mam kilometrów do Księżyca ( to już tylko dwie ósemki z przodu ) myślę podobnie:  o nagrodach, jakie chciałbym mieć za to wszystko.
Na razie jest to Wigry 3, znak zakaz ruchu dla rowerów z tabliczką, że tylko mnie on nie dotyczy...
Jestem przekonany o tym, że zaledwie 23 miesiące mi pozostały. To ostatnie dwa lata w takim stylu.
Nie będzie więcej. Co prawda nie zejdę z roweru na stałe, więc tak jak Elton John nie muszę się żegnać,w moim przypadku z rowerzystami z całego kraju...ale, tak sobie myślę, że zwrócę uwagę na pierwszą 20- tkę obecnego roku 2018.
Chciałbym w ramach nagrody spotkać się z Tymi właśnie osobami.
I jeśli tylko Inni to zaakceptują, to w roku 2019, gdy już zapewne będę miał już zaliczone wszystkie ulice księżycowe- będę chciał odwiedzić Każdego w Jego rodzinnym mieście, po kolei od miejsca pierwszego do ostatniego, które zajęli w rankingu.
Ranking Wszyscy TOP 20.
To by było miłe dla mnie.