avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575966.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 07 lipca 2020 roku

Piątek, 26 stycznia 2018 · dodano: 26.01.2018 | Komentarze 12

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 89.469 km. 1070 dni
K O D        A P O L L O : 5.86

bez względu na pogodę, czas i ...nie mam możliwości wybierania pogody
nie mam możliwości wybierania pogody © Robert1973 nie mam możliwości wybierania pogody
nie mam możliwości wybierania pogody © Robert1973

Kot
| 19:38 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Mi też się podoba, ma klimacik, no i czynna :)
Planetarium tam jest. W Wielanowie zresztą też - widać je każdej bezchmurnej nocy, gdy popatrzy się w czarne niebo pełne gwiazd.
| 19:22 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Fajna ta Studzianka, a bory jeszcze fajniejsze :-) Nie ma tam przypadkiem żadnego planetarium?
mors
| 15:42 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Oj, byscie musieli kiedys zobaczyc stacje Studzianka, w sercu Borow Dolnoslaskich. W promieniu 5 km od niej nie ma absolutnie nic, zadnej drogi, zadnego budynku, naprawde nic z cywilizacji - oprocz torow oczywiscie oraz.. tabliczki z nazwa stacji i rozkladem jazdy - tak, tak, ta stacja jest czynna! :) Prawdziwa stacja-widmo! :))
| 15:41 poniedziałek, 29 stycznia 2018 | linkuj Oj, byscie musieli kiedys zobaczyc stacje Studzianka, w sercu Borow Dolnoslaskich. W promieniu 5 km od niej nie ma absolutnie nic, zadnej drogi, zadnego budynku, naprawde nic z cywilizacji - oprocz torow oczywiscie oraz.. tabliczki z nazwa stacji i rozkladem jazdy - tak, tak, ta stacja jest czynna! :) Prawdziwa stacja-widmo! :))
Kot
| 20:43 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Wygląda nieźle na fotce, podoba mi się :). Poszukalam w necie i widzę, że tam nie ma budynku stacji, no i ten przystanek kolejowy jest nieczynny. Kiedyś tam przyjadę.

Wielanowo jest czynne. Można z niego dojechać do Poznania. Albo do Kołobrzegu. Zatrzymują się tylko pociągi osobowe.

Chciałabym tam kiedyś przyjechać i posiedzieć z pół dnia. Nic nie robić. Po prostu pobyć. A to dlatego, że jest tam niesamowicie.
| 18:23 niedziela, 28 stycznia 2018 | linkuj Naszym Wielanowem na Wysoczyźnie Elbląskiej jest przystanek Kolei Nadzalewowej Święty Kamień nad Zalewem Wiślanym. Nawet ławki tam nie ma :-)
Kot
| 20:25 sobota, 27 stycznia 2018 | linkuj Z Wielanowa jest wszędzie daleko. Musisz jednak wiedzieć, że tam nie ma zupełnie nic. Wiem jedynie o stacji. W samej miejscowości nigdy nie byłam. Żadnych atrakcji. Mała stacja w środku lasu i drewniana ławka - taka, jakie spotyka się w parkach. I to jest wszystko.

...mimo to, a może właśnie dlatego, uważam, że miejsce to jest niesamowite. Jest w tym jakaś magia, która każe mi tam wracać. Może kiedyś uda mi się kogoś namówić, by pojechał tam ze mną.
| 20:17 sobota, 27 stycznia 2018 | linkuj Nawet ja w duchu jestem za Wielanowem, bo to ...daleko :-)
Kot
| 19:58 sobota, 27 stycznia 2018 | linkuj MARECKY, nie oszukujmy się, to Wielanowo jest bez szans. Robert przecież nie zakończy swojego kosmicznego lotu w moim małym Wielanowie!
Frombork jest dużo bardziej spektakularny. No i jest tam Park Astronomiczny :)
| 19:42 sobota, 27 stycznia 2018 | linkuj Mam przekonanie graniczące z pewnością, że Frombork jest bez szans ;-)
Kot
| 08:06 sobota, 27 stycznia 2018 | linkuj Wielanowo, stacja w środku lasu.