na KSIĘŻYCU będę 10 lipca 2020 roku

Wtorek, 16 stycznia 2018 · dodano: 16.01.2018 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 90.725 km. 1080 dni
K O D A P O L L O : 5.89.

no to i ja zacząłem jeździć w śnieżycy. To dopiero początek, ale jednak już coś.
No i dopiero zaledwie 50 km, ale jednak.
Za to pełne 101 km w huraganie, jak na elbląskie warunki.

Patrząc na te minione siedem lat...część motywacji już straciłem, to już nie jest to co kiedyś.
Ale zagrożenia oczywiście nie ma żadnego. Takich dni jak dziś będzie mnóstwo. Bo to zawsze dla mnie musi być normalne.
Bo przegrywam tylko wtedy, gdy coś nie zależy tylko ode mnie.
A w nagrodę chciałbym dostać rower WIGRY 3, koloru czerwonego, rowerowego koloru mojego dzieciństwa.

Ale to fajne jest, może nie o 4:15, kiedy się budzę, ale w takich chwilach jak teraz jest mi dobrze.
Inaczej tego czuć nie potrafię. To był właściwy wybór. Poza wypadkami doznałem zaledwie dwie przykrości rowerowe:
A mianowicie: za mało pojeździłem z Dareckim i smutno mi także z takiego powodu, że od dłuższego czasu w ogóle nie jeżdżę z Lucjanem. To nie zależy tylko ode mnie...

naprawdę chciałbym mieć Wigry 3, chciałbym jeździć mniej, krócej, wolniej, ale z poczuciem tego, że ja tam byłem.