avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575865.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 16 lipca 2020 roku

Wtorek, 26 grudnia 2017 · dodano: 26.12.2017 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 93.488 km. 1101 dni
K O D        A P O L L O : 5.95

do Gdańska i z powrotem, oczywiście naokoło. Z powrotem przez Cieplice i Nadbrzeże.
W drodze powrotnej w Orłowie wjechałem na Mariusza i Tomka, którzy...jechali do Gdańska.
Jak jeździłem kiedyś do Gdańska normalnie DK 7 to mi wychodziło zaledwie 130 km.
Tak jest fajniej.
Tak sobie myślę, że byłbym skłonny płacić jakąś kasę miesięcznie na rzecz pogody, byle tylko zima tak właśnie wyglądała już do końca jak dziś, jak dotychczas. Co prawda w grudniu w poprzednich dniach zaliczyłem łącznie trzy upadki, gdy szklanka była na asfalcie, ale i tak nie mam co narzekać. 500 zł za styczeń i 500 zł za grudzień zapłacę, by tylko nie było znacznie gorzej.
Ba, mi nie jest nawet zimno, a że wiatr mocno wieje. No cóż, na wiosnę wieje jeszcze bardziej.to właśnie jest GDAŃSK
to właśnie jest GDAŃSK © Robert1973 nad Motławą
nad Motławą © Robert1973 Gdańsk
Gdańsk © Robert1973 Żuraw