avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579942.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 18 lipca 2020 roku

Wtorek, 19 grudnia 2017 · dodano: 19.12.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 94.319 km. 1108 dni
K O D A P O L L O : 5.96

sąsiad widząc mnie na klatce schodowej tradycyjnie mnie zapytał: "pękła stówa?"- oczywiście, odpowiedziałem.
Uśmiecha się potem do mnie, niemal codziennie, bo niemal codziennie zadaje mi to pytanie, zawsze kiedy mnie widzi.
Ale sąsiadka z "jedynki" jest lepsza, i jest starsza od niego z dziesięć lat.
Babka poprosiła mnie czy wyjątkowo mógłbym ciszej zamykać drzwi od swojej piwnicy.
Piwnicę mam bezpośrednio pod jej mieszkaniem, drzwi masywne, z dwoma zamkami, które rzeczywiście cicho się nie zamykają.
Ale nie na tyle, żeby od razu hałas na cały blok robić. Byłem zdziwiony, bo drzwi te mam od dwóch lat, i kobieta nie skarżyła się wcześniej. Oczywiście odpowiedziałem jej grzecznie, że teraz będę na to zwracał uwagę i przeprosiłem ją.
Zadowolona powiedziała, że dotychczas jej to nawet odpowiadało bo...słuchajcie- regularnie miała pobudkę o 5 nad ranem, a budzika nie posiada. Czasem zaspała, gdy gdzieś w Polskę wyjechałem. Teraz trochę jej sytuacja się zmieniła i chce sobie pospać.

Jadę dalej. To nie pasja mnie wybrała, tylko ja wybrałem tą pasję.