avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

na KSIĘŻYCU będę 27 lipca 2020 roku

Niedziela, 12 listopada 2017 · dodano: 12.11.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 98.963 km. 1145 dni
KOD APOLLO: 6.06              KOD ZIEMIA: 0.66

no bo to jest tak. Jeśli od dziś będę przejeżdżał regularnie 100 km dziennie to rzeczywiście na Księżycu wyląduję 27 lipca 2020 roku.
Jeśli któregoś dnia  zrobię 100 km więcej od normalności, czyli ...200 km- to będę dzień szybciej, i odwrotnie: jeśli któregoś dnia nie wyjadę z domu to oczywiście będę na Księżycu dzień później.
A tak bardziej szczegółowo: - pozostało mi obecnie 98.963 to nawet jeśli jutro zrobię 164 km to już odejmę sobie dzień bo bazuję na głównej liczbie, a ta spadnie o dwie najważniejsze cyfry. W przypadku natomiast przejechania 64 km wyjdę na przysłowiowe "zero" bo też o jedno oczko spadnie główna cyfra.
Księżyc jest moją inspiracją.

Kto rozszyfruje na jakiej podstawie zmieniają się liczby w Kodach APOLLO i ZIEMIA ?