avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598048.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

KSIĘŻYC 04 sierpnia 2020

Sobota, 21 października 2017 · dodano: 21.10.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 101.955 km. 1167 dni
KOD APOLLO: 6.12 ZIEMIA: 0.88

Nieoficjalnie... z moimi Gośćmi zakończyłem dziś sezon rowerowy, kolejny rozpoczynam jutro.
Oficjalnie...to miłe, że Wszyscy na zdjęciu zareagowali na moje zaproszenie.
Cieszy mnie bardzo to, że Jesteście ze mną, bardziej jednak zadowolony jestem z tego, że to ja jestem z Wami...
nie w szpitalu, nie w łóżku domowym, ale tu w lokalu. Pozdrawiam.

Elbląscy bikerzy
Elbląscy bikerzy © Robert1973 Elbląscy bikerzy
Elbląscy bikerzy © Robert1973

sierra
| 06:15 poniedziałek, 23 października 2017 | linkuj @Robert, nie mogliśmy odmówić.. bo kto może sobie pozwolić by mieć możliwość Ciebie znać, dopingować Byś osiągnął zamierzony cel. Widzę, że powoli mapa "księżycowych" się zapełnia, ale jeszcze ich trochę zostało... może coś ze ściany wschodniej uda się zrobić razem? Nie mówię dziś, "nie", ale pamiętaj, że zawsze możesz na Nas liczyć.
Zawsze będziemy Cię wspierać, bo stanowimy Jedną Rodzinę dotkniętych nieuleczalną chorobą-cyklozą Przyjaciół.