avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 598048.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

POWRÓT DO DOMU

Czwartek, 19 października 2017 · dodano: 19.10.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 102.155 km. 1169 dni
KOD APOLLO: 6.12 ZIEMIA: 0.88

Trasa od Kwasewa ( okolice Sławna przed Słupskiem ) . Wróciłem dziś do domu przez Kaszuby i Gdańsk.
W Gdańsku nieznacznie zmokłem. Dziś żadnej ulicy Księżycowej nie zaliczyłem bo już byłem na wszystkich w tym rejonie.
Projekt się udaje. No cóż, pomysł miałem taki, aby zaliczyć je w jednym roku. Wypadek pokrzyżował plany, ale i tak myślę, że jest dobrze. W tej dziedzinie robię się zwyczajnie specjalistą.
Oczywiście ogromna większość tych ulic znajduje się przy domkach jednorodzinnych, do niektórych trzeba jechać po drogach leśnych, czyli latem...po błocie, zimą w śniegu po kolana. Darecki wymyślił projekt, więc trzeba go teraz zrealizować, aby lipy nie było.
W czasie dziewięciu dni przejechałem łącznie 2106 km. od początku miałem taki cel, aby dużo mimo wszystko nie jeździć.
No bo przecież są wakacje. Kilometrów mało, ale za to byłem bodajże w sześciu województwach przez te dziewięć dni.
I w ten sposób zachodnią połówkę Polski zaliczyłem w całości. Ulice...tylko niektóre są piękne. Inne są zwyczajnie beznadziejne...łąka, pole itp. O niektórych nawet nie wiedzą zamieszkali obok ludzie, zobaczycie to na zdjęciach, które wkleję niebawem.
Robiłem zdjęcie nazwy miasta, tabliczki z nazwą o ile była oraz samej ulicy Księżycowej.
Ubranie miałem jedno: długie spodnie, podkoszulka i bluza. ogólnie nie zmarzłem. Wyjeżdżałem zawsze w godzinach 5- 6, rzadko jeździłem po ciemku. Więc się nie zmęczyłem.

pozdrowienia dla Dareckiego. Te ulice to wspaniały pomysł. Postaram się go szybko zrealizować.

Przy lotnisku w Rębiechowie
Przy lotnisku w Rębiechowie © Robert1973 Pierwsza kaszubska miejscowość na mojej drodze