avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Poniedziałek, 25 września 2017 · dodano: 25.09.2017 | Komentarze 2

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 106.039 km. 1193 dni
KOD APOLLO: 6.23 ZIEMIA: 1.07

gdybyście potrafili opisać mnie jednym słowem...jakiego byście wyrazu użyli ?

dziś było mi trudno wyjechać przed piątą. Od kilku dni boli mnie gardło. Jestem chory, ale jeżdżę, tylko nic do siebie nie mówię, albo mówię mało, tak jak wczoraj. Myślę, że Marecki i Krzyś nie mieli mi tego za złe. Bo czym więcej mówię, tym bardziej mnie boli mnie gardło. Jeżdżę, bo jak nie pojadę to i tak mi się gardło nie wyleczy. jest dobrze, tylko siły mam mniej i chęci, ale jak już wyprowadzę rower z piwnicy to już jest dobrze. To nie od pogody, pewnego wieczoru po rowerze tak byłem zmęczony, że zasnąłem w opakowaniu...spociłem się niby z gorąca, ale okno było otwarte i mnie przewiało bo nie byłem niczym przykryty.