avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

VII dzień MRDP

Piątek, 25 sierpnia 2017 · dodano: 30.08.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 110.226 km. 1224 dni
KOD APOLLO: 6.31 ZIEMIA: 1.14

Prudnik- Kijów- Paczków- Złoty Stok- Stronie Śląskie- Międzylesie- Kudowa Zdrój- Radków- Głuszyca- Mieroszów- Lubawka- Kowary- Piechowice

MAPA

Dziś kolejne wspaniałe podjazdy, kolejne góry. Po wjechaniu na Zieleniec już zacząłem się cieszyć, śmiać do siebie. Wiedziałem, że góry jeszcze będą, ale w tym momencie byłem przekonany o tym, że już nic złego mi się nie stanie.
Cztery lata temu tego dnia dojechałem z Lucjanem zaledwie do Kudowy Zdrój...dziś byłem tu już o 15- tej.
przewaga jak na mnie niesamowicie duża. Cel: Kowary, zrealizowałem. Pojechałem nawet aż do Piechowic w pobliżu Szklarskiej Poręby, ale tylko z tego powodu, że nie mogłem znaleźć noclegu.
Nadal czułem się idealnie, normalnie zmęczony.