avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 575507.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Ksieżyc

Piątek, 28 lipca 2017 · dodano: 28.07.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 115.160 km. 1252 dni
KOD APOLLO: 6.44 ZIEMIA: 1.25

coś się zaczyna, bo coś się skończyło...
W najbliższą niedzielę punktualnie o godzinie 10.00 ze Starówki, a konkretnie od Piekarczyka wyjadę do Marzęcina, aby przejechać ostatnie kilometry szosowym rowerem Wheeler. W rejonie Marzęcina powinno mu wybić równe 100.000 km.
I na tym będzie koniec. Posiadam go równe 10 lat, ale tylko na początku jego kariery dużo nim jeździłem, potem, gdy kupiłem inne rowery to trochę odszedł na bok, nawet na kilka lat. W końcówce znowu nim jeździłem, ale tylko po pączki, bo do innego niestety się nie nadawał. Aż sam się dziwię temu, jak mogłem przejechać na nim swoją pierwszą edycję Bałtyk Bieszczady. I to nic, że na nim wykręciłem najgorszy czas, ale to on był pierwszy na tej trasie.
Zapraszam Wszystkich, którzy chcą być w tak bardzo szczęśliwej dla mnie chwili.
Impreza na mój koszt oczywiście.