avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Czwartek, 22 czerwca 2017 · dodano: 22.06.2017 | Komentarze 4

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 120.846 km. 1288 dni
KOD APOLLO: 6.57

pojechałem do Akademii Medycznej w Gdańsku rowerem oczywiście, oczywiście drogą okrężną.
Jest lepiej, czuję różnicę- nie na zasadzie łóżko- rower, ale od czasu moich pierwszych kilometrów.
Nadal czuję się jak inwalida, tylko taki trochę wysportowany. Jak wiele jest pracy przede mną to ja świadomy jestem całkowicie, tylko , że ja nie mam nic przeciwko temu, by pracować rowerowo.
Jeśli dojadę do sensownej formy to wszyscy będą zadowoleni, rodzina, w pracy, no i ja sam.
Sytuacja jest taka, że głowa, mój umysł nie zmienił swojego myślenia, poostrzegania na rowerowy świat nawet na chwilę...różnica jest tylko taka, że ciało za nim nie nadąża. I najlepsze z tego wszystkiego jest to, że oboje nie mówią bo pewnie by się pokłócili i nic by z tego nie wyszło. Efekt jest taki, że ja na nowo jadę dalej, to niesamowite uczucie. Nie kłopocze mnie dystans, wiatr, pogoda, zmęczenie, co uprzednio czasami występowało. Fajnie być z Wami.
Kto przyjedzie na Pierścień 1000 Jezior to na pewno mnie spotka. Do zobaczenia. Moja pierwsza ulica księżycowa w Cedrach Wielkich jest właśnie remontowana...wspomnienia wracają
Moja pierwsza ulica księżycowa w Cedrach Wielkich jest właśnie remontowana...wspomnienia wracają © Robert1973 Rzeka Cieplicówka
Rzeka Cieplicówka © Robert1973

tony1974
| 19:46 niedziela, 25 czerwca 2017 | linkuj Najważniejsze że szybko wracasz do formy Robert. Ulice Księżycowe no i KSIĘŻYC oczywiście czekają na Ciebie! Powodzenia
| 20:04 piątek, 23 czerwca 2017 | linkuj Dzięki Marcho za miłe słowa...ja też jestem tym wszystkim trochę zdziwiony.
Rzeczywiście podejrzanie jakoś szybko powstałem z kłopotów.
Nie jest do końca dobrze, no bo przecież raz Pietii nie zobaczyłem, musiał mnie potem z prawej strony mijać....
pietiaschka
| 05:01 piątek, 23 czerwca 2017 | linkuj Wczoraj na trasie dwa razy się spotykaliśmy, tylko jechaliśmy w przeciwnych kierunkach. Pozdrowienia i do spotkania :)
marchos
| 23:17 czwartek, 22 czerwca 2017 | linkuj Jesteś niesamowitym GOŚCIEM !! Wprost nie mogę uwierzyć, że tak szybko zbierasz się po tak ciężkim wypadku. Trzymam kciuki za Twój jak najszybszy powrót do pełnej sprawności, no i niech to oko w końcu się wyleczy :-) SZACUN!!