avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 579488.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Środa, 14 czerwca 2017 · dodano: 14.06.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 121.600 km. 1296 dni

tradycyjnie pierwsza połowa góralem przez Wysoczyznę Elbląską na rehabilitację ( jak widać przynosi efekty ),
druga połowa szosowym rowerem gruchotem Wheelerem na płaskim odcinku Elbląg-Marzęcino.
Efekty są, dziś po raz pierwszy zarówno pierwszy odcinek 25 km jak i drugi odcinek 25 km przejechałem w czasie poniżej godziny z kilkuminutowym nawet zapasem. To już coś. Ważniejsze, że odkąd zacząłem jeździć to więcej jem i ponadto z apetytem.
A pod górki też już szybciej wjeżdżam. Jest inaczej, jest lepiej. Najważniejsze, że głowa myśli o tym samym co uprzednio.
Ale fajnie.
...jestem przekonany, że wrócę w swój rytm. Już nawet mam zarezerwowany pokój na noc przed MRDP w Jastrzębiej Górze ( 1km od Rozewia ), więc myślę pozytywnie, prawda ?