avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577366.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

DOM

Wtorek, 23 maja 2017 · dodano: 23.05.2017 | Komentarze 8

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 122.656 km. 1320 dni

łzy cisną mi się do oczu natychmiast, kiedy to widzę.
Miał podobno gorzej wyglądać, jest tak. Tylne koło na strzępy, szprychy oderwały się od piasty, przerzutka od koła.
Skrzywiona kierownica przy manetkach. Wizualnie rama cała, ale ja na nią na razie na pewno nie wsiądę. Przednie koło lekko skrzywione. Nie przyglądałem się co do porysowań, słabo widzę, nie teraz.
Rower odebrałem z policji, wszystkie ponownie więc mam znowu razem.
Najmłodszy z nich, najdroższy. Boli, bo to na nim miałem jeździć po kraju z dala od domu.
Wszystkie są blisko mnie, od dziś codziennie będę na nie patrzył, dotykał.
...po uszkodzeniach roweru wiadome jest to, że samochód przejechał tylko po mnie.

Tylne koło
Tylne koło © Robert1973 Rama tylko wizualnie dobra
Rama tylko wizualnie dobra © Robert1973 Trochę krzywa
Trochę krzywa © Robert1973

wilk
| 21:34 piątek, 26 maja 2017 | linkuj Ale rower to chyba w całości powinni Ci odkupić z OC sprawcy. Tej kwestii nie warto odpuszczać, bo towarzystwa ubezpieczeniowe bardzo lubią spławiać ludzi w takich przypadkach, szukając dziury w całym. Jak sam nie do końca orientujesz się w procedurach ubezpieczeniowych, to warto poradzić się kogoś kto siedzi w temacie. To nie był byle jaki rower, tylko sprzęt z półki powyżej 10tys, każda część do niego to sporo kasy, więc niech płaci winny.
marchos
| 22:23 czwartek, 25 maja 2017 | linkuj Trzymam cały czas kciuki za szybki powrót do zdrowia i na rower :-) A jak będzie zdrowie to resztę się da :-)
| 19:15 czwartek, 25 maja 2017 | linkuj Pozdrawiam raz jeszcze, za kilka dni być może rozpocznę proces rehabilitacji.
Jest ciężko nadal, ale efekty są.
tony1974
| 18:55 środa, 24 maja 2017 | linkuj Najważniejsze żebyś Ty wrócił do pełni zdrowia, czego szczerze życzę... Pozdrawiam
Katana1978
| 13:34 środa, 24 maja 2017 | linkuj No przejrzałam ale potem ....najpierw skomentowałam, a potem zaczęłam się zagłębiać dalej....masakra jakby nie patrzeć. Czy sprawca poniósł już jakieś konsekwencje ?
anetkas
| 22:35 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj On zawiezie Cie na Ksiezyc, ale dluga droga jest przed Wami.
mors
| 21:00 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj @Robert: pewnie Cię to nie pocieszy, ale moje ulubione rowery wyglądają teraz dużo gorzej:

PS. Katana, bój się bLoga... (i przejrzyj ostatnie 2 miesiące!)
Katana1978
| 15:06 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj Współczuję, ale tobie chyba nic się nie stało na szczęście ...