avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577261.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Gniezno- Jegłownik okolice Elbląga

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 11.04.2017 | Komentarze 23

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 122.656 km. 1375 dni

Witam. Jestem  w szpitalu nadal. Od soboty 25 marca zaliczyłem wszystkie ulice księżycowe w województwie łódzkim, dodatkowo trzy w woj. wielkopolskim. Zdjęcia powklejam później bo w szpitalu mam słaby zasięg
No cóż, kilkanaście kilometrów przed Elblągiem w miejscowości Jegłownik znalazłem się w złym miejscu.
Kobieta jadąca Nissanem nie próbowała mnie wyprzedzić z uwagi na łuk drogi i podwójną ciągłą, więc zwolniła. Jadący za nią facet walnął w nią podobno bez hamowania. No cóż, po usłyszeniu ich uderzenia nie zdążyłem odwrócić głowy, poczułem zderzak na tylny kole no i zaczął się młynek. Nissan zwyczajnie po mnie przejechał.
Mam złamaną miednicę połamane wszystkie żebra, zgniecione płuca, rozwalone jelita i liczne otarcia.
Dziś mam świadomość, aby coś pisać , rozmawiać, leżę nieustannie w jednej pozycji od dwóch tygodni. Cierpię niesamowicie.
Ratuje mnie rodzina no i elbląscy bikerzy, którzy odwiedzają mnie w szpitalu oczywiście w strojach rowerowych.
...w drodze na Księżyc jest na najtrudniejszym etapie.
Wisła w Grudziądzu
Wisła w Grudziądzu © Robert1973 W dniu wypadku
W dniu wypadku © Robert1973 Kiedyś Elbląg miał takie tablice
Kiedyś Elbląg miał takie tablice © Robert1973

Katana1978
| 15:16 wtorek, 23 maja 2017 | linkuj Jezu ale koszmar :(
troszyniak
| 19:24 poniedziałek, 1 maja 2017 | linkuj Szybkiego powrotu do zdrowia,trzymam kciuki!!!
Stradovius
| 18:01 wtorek, 25 kwietnia 2017 | linkuj Szybkiego (na ile to możliwe) powrotu do pełnej sprawności i zostania pierwszym rowerzystą który odwiedził wszystkie ulice Księżycowe w Polsce (pomysł świetny i oryginalny).
mandraghora
| 13:11 poniedziałek, 24 kwietnia 2017 | linkuj Jak zniknąłeś z TOP10 to wiedziałam, że coś jest nie tak :(
Trzymaj się! Cierpliwość to największa cnota po wypadku. Trzeba powoli i z wiarą wracać do tego co się kocha. Księżyc czeka. Trzymam kciuki za powrót do zdrowia!
mysza71
| 16:11 czwartek, 20 kwietnia 2017 | linkuj Wracaj szybko Robercie do zdrowia aby móc dalej kontynuować swoją misję !! Mysz i Tomq trzymają za Ciebie mocno kciuki !! :)
Kot
| 16:09 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Jest to rzeczywiście najtrudniejszy etap w drodze na Księżyc. Ale Ty jesteś twardy, więc również z tym etapem sobie poradzisz. Szybkiego powrotu do zdrowia, Robercie!
paprykarz1983
| 06:56 wtorek, 18 kwietnia 2017 | linkuj Dopiero dziś czytam ten wpis. Ktoś pisał o Twoim wypadku, ale nie myślałem, że to aż tak poważne... Czekałem na Twoim info o przyjeździe do Hajnówki, bo planowałeś "moją" ulicę Księżycową odwiedzić. Wierzę, że dojdziesz do zdrowia i ją odwiedzisz.
ROOL
| 15:12 poniedziałek, 17 kwietnia 2017 | linkuj Zastanowil mnie brak wpisow czolowego wymiatacza bikestats. Tak twardego zawodnika nic nie zlamie! Wytrwwalosci w rehabilitacji! Pozdrawiam z Kętrzyna
wilk
| 18:21 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Trzymaj się Robercie i wracaj do zdrowia!
Straszne te obrażenia, a jeszcze straszniejsza świadomość, że to Ty musisz płacić zdrowiem za skrajną głupotę jakiegoś kierowcy, który nie mógł sobie odpuścić i musiał wyprzedzać na ciągłej i zakręcie. Miejmy nadzieję, że przynajmniej pójdzie siedzieć za coś takiego, choć w naszym wymiarze sprawiedliwości i to wątpliwe.
arek1973
| 06:15 sobota, 15 kwietnia 2017 | linkuj Powrotu do pełnego zdrowia i mimo wszystko wesołych świąt.
yurek55
| 19:21 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Współczuję bardzo i życzę powrotu do zdrowia i na trasy rowerowe. Koszmar jakiś!
| 19:08 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Dziękuję Wszystkim za miłe słowa i myśli.....
GoralNizinny
| 16:45 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Widziałem zdjęcia i opis tego wypadku,teraz po Twojej relacji mam już pełny obraz tej kraksy.Brak słów,bezmyślność i nieodpowiedzialność.
Życzę Ci zdrowia i wszystkiego najlepszego.Trzymaj się.
Ignacio
| 16:34 piątek, 14 kwietnia 2017 | linkuj Cierpię razem z Tobą, żeby dodać Ci otuchy!
Żywię wielką nadzieję, że znowu dosiądziesz
swoje rumaki i osiągniesz wszystkie zaplanowane cele.
franz11
| 13:55 czwartek, 13 kwietnia 2017 | linkuj Trzymaj sie i ZDrowia!
adamos019
| 12:48 czwartek, 13 kwietnia 2017 | linkuj Powodzenia i zdrowia Ci życzę.
dodoelk
| 12:13 czwartek, 13 kwietnia 2017 | linkuj powrotu na nogi, a potem na rower.
jerzyp1956
| 08:43 czwartek, 13 kwietnia 2017 | linkuj Powrotu do zdrowia życzę...pozdrower
morten
| 06:52 czwartek, 13 kwietnia 2017 | linkuj Jakaś taka czarna seria na BS. Zdrowia i siły życzę.
Nefre
| 09:07 środa, 12 kwietnia 2017 | linkuj ZDROWIA ŻYCZĘ.....
mors
| 22:17 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Żaden atak Marsjan nie może Cię powstrzymać w podboju Księżyca! ;)

PS. w podobnym czasie wylądował w szpitalu (i wciąż walczy o życie) mój wujek, który podpalił mi (niechcący) kawał chałupy. Też ZAPALONY rowerzysta...
marekburdzy
| 17:41 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Robert kuruj sie i wracaj .Zycze ci duźo cierpliwości w powracaniu do zdrowia
TRZYMAJ SIE
vuki
| 15:31 wtorek, 11 kwietnia 2017 | linkuj Szybkiego powrotu na rower!