avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577467.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

CZTERDZIESTA TRZECIA ULICA KSIĘŻYCOWA

Sobota, 25 lutego 2017 · dodano: 25.02.2017 | Komentarze 4

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 127.403 km. 1405 dni
Do lądowania pozostało 876 dni. KOD POKŁADOWY APOLLO : 10.19

Wyjazd po piątej, powrót o 21- szej.
Potwornie zimno, ale sucho za to było. Pierwsze 150 km do Cewic pod totalnie silny wiatr, od Pruszcza (60 KM) także pod górę.
Przez długie kilometry jechałem 10, 15 km/h. Z pokorą, posłusznie. Z powrotem było lepiej, ale pedałować i tak musiałem.
Województwo pomorskie zaliczone. Ten rejon Kaszub jest moim ulubionym. Ładne asfalty, mały ruch.
Ominąłem Gdańsk jadąc przez Pruszcz Gdański, Straszyn, Lublewo i Kolbudy. Od Kartuz najpierw pojechałem do Sierakowic, potem do Kartuz wróciłem inną drogą.
Góralem, samemu.

Powiat lęborski
Powiat lęborski © Robert1973 Czterdziesta druga księżycowa
Czterdziesta druga księżycowa © Robert1973 Księżycowa w m. Cewice
Księżycowa w m. Cewice © Robert1973 Jestem na Kaszubach
Jestem na Kaszubach © Robert1973 To już czterdziesta trzecia
To już czterdziesta trzecia © Robert1973 Księżycowa w Sulęczynie
Księżycowa w Sulęczynie © Robert1973

| 20:22 poniedziałek, 27 lutego 2017 | linkuj Wilku, ulice księżycowe to początek, na ten rok. Potem będą inne rzeczy księżycowe...może jakieś parki, kawiarnie, place. Będzie kosmicznie do samego końca.
wilk
| 21:19 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj E tam, te ulice Księżycowe to dobre tylko na początek. W Pruszkowie jest ulica Przy Księżycu. I dużo oryginalniejsza i dużo dalej - bo stamtąd to już tylko rzut beretem na Księżyc, jakieś 350km ;)). Bo ta cała jazda na Księżyc to strata czasu, wystarczy pojechać pod Wrocław i od razu zaliczymy wiele Księżyców, a nie tylko jeden. Tak więc spiesz się Robercie bo niedługo Cię ludzie w liczbie Księżyców mogą wyprzedzić ;))
sikorski33
| 07:32 niedziela, 26 lutego 2017 | linkuj Powodzenia w lądowaniu... ;) Ostro dajesz, pozdrowienia :)
| 22:24 sobota, 25 lutego 2017 | linkuj Ach te Cewice. Roberto przekonałeś mnie abym pojechał na kolejnego Harpagana. Oczywiście w wersji Łamagan :-)