Ziemia- Księżyc

Wtorek, 14 lutego 2017 · dodano: 14.02.2017 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 129.168 km. 1416 dni
Do lądowania pozostało 887 dni. KOD POKŁADOWY APOLLO : 10.20

zima to bezsprzecznie najtrudniejszy dla mnie okres, mam nadzieję...kończący się.
Grudzień to jeszcze jakoś zleci, ale cały cyrk zaczyna się od stycznia.
Bo dla mnie stabilność podłoża i "czym cieplej tym lepiej" jest najważniejsze- a tego w zimie na zewnątrz całkowicie nie ma.
Więc w tym okresie nic z treningu nie było, nie pracowałem, przemieszczałem się tylko- ja ten okres zwyczajnie musiałem przetrwać i...udało się.
Bo choć jeszcze dziś do pracy nad ranem znowu zjechałem zmarznięty w sople to już po południu temperatura na plusie już chyba była.
Zima to najtrudniejszy dla mnie okres.
W styczniu ponad 4 tysiące km, w lutym będzie podobnie. No to jak tyle przejadę w kwietniu i w dodatku rowerem szosowym to będzie normalnie wstyd. I w tym momencie serdecznie pozdrawiam swojego jednego z najlepszych rowerowych kolegów Mariusza
( Sierrę ). Bo udało mi się obalić jego tezę, że do nabijania kilometrów potrzebny jest rower szosowy. Ba, nawet nie potrzebne jest do tego lato. Musi mi się od czasu do czasu coś udawać bo umysł mam już przesiąknięty księżycem.
Na licznik nie patrzę już prawie wcale, może w środku i zawsze na końcu. I to jest mój sukces.
A gdy będę miał Wigry 3 to pewnie już bez licznika.
Rower to moja pasja, chcę być kojarzony z rowerem.
Życie jest trudne. Zawsze szukałem czegoś co je odmieni i nada mu jakieś znaczenie. I to jest to.