DWUDZIESTA DRUGA I DWUDZIESTA TRZECIA ULICA KSIĘŻYCOWA

Niedziela, 29 stycznia 2017 · dodano: 29.01.2017 | Komentarze 5

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 131.534 km. 1432 dni
Do lądowania pozostało 903 dni. KOD POKŁADOWY APOLLO : 10.20

Samemu od piątej nad ranem.
Żelewiec to istny koniec świata na Kaszubach. Latem pewnie jest tu ładnie.
9 km do miejscowości, szukanie ulicy i powrót to 3 pełne godziny. Jazda cały czas po lodzie.
Ponadto na miejscu musiałem skorzystać z porad Sołtysa, aby znaleźć Księżycową.
Na niej są trzy posesje, bez oznaczenia, bez tabliczki ulicznej. Ludzi brak.
Ale znalazłem. W ogóle od Kościerzyny wszystkie drogi śliskie, też asfaltowe. Bo tu wyżej jest.

Kaszuby
Kaszuby © Robert1973 Oto ona
Oto ona © Robert1973 Księżycowa w Kościerzynie
Księżycowa w Kościerzynie © Robert1973 Koniec świata na kaszubach
Koniec świata na kaszubach © Robert1973 Ulica Księżycowa w m. Żelewiec
Ulica Księżycowa w m. Żelewiec © Robert1973 Mapka
Mapka © Robert1973

kgrzany
| 23:52 wtorek, 31 stycznia 2017 | linkuj I to mi się podoba. Jak ktoś nie wierzy, niech uda się tam i sprawdzi monitoring :-)... Oczywiście na rowerze!
| 22:29 poniedziałek, 30 stycznia 2017 | linkuj Jakem Darecki (imć uliczno-księżycowy inicjator) jestem pod wielkim wrażeniem i normalnie ręce mi opadają :-)
| 19:35 poniedziałek, 30 stycznia 2017 | linkuj tyle km...po prostu mam inne marzenia, więc tyle musi być.
A Żelewiec musi być ładny latem. W tej miejscowości zastałem tylko Sołtysa, w pozostałych domkach mieszkańcy tylko są latem. Wszystkie domki okratowane i skamerowane.
mors
| 23:22 niedziela, 29 stycznia 2017 | linkuj Koniec świata, ale odśnieżony. Niespodzianka...