DWUNASTA ULICA KSIĘŻYCOWA

Sobota, 14 stycznia 2017 · dodano: 14.01.2017 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 133.860 km. 1447 dni

bawię się nadal projektem ULICE KSIĘŻYCOWE.
Dziś nr 9 w Otominie, nr 10 w Sopocie, nr 11 w Gdyni, nr 12 w Mostach.
Zima w pełni. Czyli rankiem Elbląg zaśnieżony, calutki, potem zimno, potem przez cały dzień odwilż, a na końcu wieczorem ślisko.
Wróciłem mokry od stóp do kolan.
Żeby odnaleźć ulicę Księżycową w Otominie k. gdańska, umówiłem się w tej miejscowości z pracownikiem biura nieruchomości pod pretekstem kupna działki. Straciłem co prawda 40 minut bo musiałem porozmawiać w interesach, ale warto było.
Gdzie jest ulica Księżycowa w Otominie wiedziała bowiem tylko ta Pani i dwóch mieszkańców, których wcześniej oczywiście nie mogłem znaleźć. Udało się. Pozostałe bez trudu odnalazłem. Sentyment czuję do ulicy księżycowej w Mostach.
Z tego co pamiętam to pierwsza ulica Księżycowa na której byłem ( kilka lat temu ).
szkoda tylko, że aparat fotograficzny się psuje.