avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 576226.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Ziemia- Księżyc

Piątek, 23 grudnia 2016 · dodano: 23.12.2016 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 136.770 km. 1469 dni.

godnie kończę ten rok, mimo że pech mnie co chwilę dopada.
W tym tygodniu złapałem już cztery kapcie- solidarnie po dwa w szosowym i góralu.
Tak dla przypomnienia- opony mam nowe- Vittaro i Bontrager.
W szosie w obu kołach- w góralu tylko w tylnym.
Dziś wyjazd o 5- tej. Po przejechaniu 1,6 km rozerwałem oponę. Ale nie wiedziałem o tym wtedy. Coś wybuchło...stanąłem.
Blisko do domu, ale nie chciałem brać szosy bo było ślisko.
Wymieniam dętkę, sprawdzam oponę i nic- żadnego ciała obcego.
Nie chciałem pompować do końca, więc może na 1- dnej lub 2- óch atmosferach dojechałem po dwóch godzinach do pracy.
Po pracy powietrze nie zeszło...myślę jest ok. Dojechałem więc do serwisu, napompowałem na maksa i ...za miasto.
Po 10 km drugi dziś kapeć. Już za dnia sprawdziłem dokładnie oponę i okazało się, że jest właśnie rozerwana.
Nie miałem już trzeciej dętki. Podkleiłem rozdartą część opony i po raz pierwszy w życiu na trasie udało mi się załatać uszkodzoną dętkę ( zawsze myślałem, że zwykłą małą pompką nie napompuję tak dziurawej dętki, aby zobaczyć tą dziurę )- udało się.
30 minut po zmianie miałem już w rowerze nową dętkę i oponę.
Jadę dalej po swoje. Piszę bo tego na co dzień się nie spotyka. Jedyne co straciłem to...czas. Jadę po swoje. Mam nadzieję, że to ostatnia awaria w tym roku