avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577959.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Elbląg

Piątek, 1 lipca 2016 · dodano: 01.07.2016 | Komentarze 0

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 153.457 km. 1644 dni.

jeszcze raz Wszystkim dziękuję za kibicowanie.
Dla Fisha, Krzysia, Sławka, Krzywego, Iwonie i Monice za osobiste bycie ze mną na Modrzewinie...i dla Wszystkich, którzy sercem byli ze mną.
Później coś więcej napiszę, wkleję zdjęcia i ślad trasy.
Obecnie mój organizm, całe moje ciało doznaje szoku. Wszystkie emocje spłynęły, więc...ledwo chodzę.
Teraz mimo wszystko spełniam życzenia syna, udaję że nic mi nie jest, trzeba też mnóstwo spraw pozałatwiać. Dajcie mi trochę czasu.
Nie wiem jak z małą przerwą z rowerem poradzi sobie moje ciało. Ale cóż, tak musi być.
Jutro polecę sobie samolotem, a za miesiąc, dwa....kupię sobie węża. To w nich widzę siłę.
jeszcze raz dziękuję za Wszystko, co było dla mnie miłe.