avatar Ten blog rowerowy prowadzi robert1973 z miasteczka Elbląg. Mam przejechane 577015.00 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią brak danych. i się wcale nie chwalę.

Wtorek, 24 maja 2016 · dodano: 24.05.2016 | Komentarze 1

Księżyc jest moją inspiracją, widzę Go co raz bardziej większego, jest ode mnie w odległości zaledwie 164.255 km.
1682 dni.

konkretnych tras nie mam zaplanowanych. Najczęściej na pewno będę na suwalszczyźnie, w górach, no i w...mojej kochanej Warszawie.  jak wiatr będzie mi ładnie wiał w plecy to po 200 km zawrócę pod wiatr, jeśli natomiast zacznę jazdę pod wiatr to przejadę jednego dnia zaledwie 150 km pod wiatr. Gdy będzie lało to się nie będę zatrzymywał, gdy zacznie lać podczas mojej przerwy to nie będę czekał aż przestanie. Jazda będzie w miarę regularnie od 5- tej do 21- szej.
Deszcz jest częścią tego programu i musi być.
jazdy nocnej, oprócz tej na samym początku...będę unikał. Dla bezpieczeństwa. Nocą ewentualnie będę nadrabiał stracony czas. Nic znacznie więcej, minimum 333 km dziennie, z reguły powinno to być ok 350 km dziennie- żadne 400 i 500.
ja po prostu każdego dnia mam mieć radość na twarzy, wieczorem nie czuć zmęczenia, a następnego dnia muszę być głodny kolejnego rowerowania.
Nigdy czegoś takiego nie przeżyłem.